Splošni pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa na spletni strani Tundra.SI, ki je dostopna na povezavi http://www.tundra.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje Dostop Plus d.o.o., (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Cene

Vse cene na spletni strani vsebujejo 9,5% DDV za hrano za male živali in 22% DDV za poštnino, v kolikor je ta zaračunana. Cene na spletni strani so v evrih (EUR). Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub natančnemu pregledu vnešenih podatkov, je možno, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Naročilo

Za oddajo naročila na spletni strani se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne in resnične podatke. Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Možno je, da sporočila ne prejmete, npr. zaradi napačno navedenega elektronskega naslova v naročilu. Če sporočila ne prejmete priporočamo, da pokličete ponudnika po telefonu.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dobaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Dostava in prevzem

Dostavo izvajamo v sodelovanju z kurirsko službo GLS. Cena pošiljanja je enotna za vse nakupe nižje od 45,00€ in znaša 4,90€. Vsi nakupi z vrednostjo višjo od 45,00€ pa imajo brezplačno dostavo po Sloveniji. Blago naročeno do 17. ure bo odpremljeno naslednji dan, v kolikor je na zalogi. V kolikor blago ni na zalogi, bo kupec o tem ovbveščen preko elektronske pošte.

Za dostavo preko GLS mora kupec pb naročilu oddati sledeče osebne podatke:

  • Ime, priimek
  • Telefonska/GSM števila
  • Naslov elektronske pošte

Plačila

Kupec lahko naročeno blago plača na naslednja načina:

  • Po povzetju, ob dostavi/prevzemu pošiljke.
  • Po predračunu na TRR ponudnika.

Preklic naročila

Prejeta naročila oddanega na spletni strani lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne strani.

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte navedene zgoraj. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila (predmet/subject): Preklic naročila!

  • V vsebini sporočila:Ime in priimek kupca,
  • Naslov kupca,
  • Številka naročila

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Le to mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti ali na kontaktni e-naslov naveden zgoraj.

Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika. Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške kupcu obračunamo stroške vračila po veljavnem ceniku kurirske službe GLS.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, niso zavezujoči. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Veljavnost pogojev poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 15.06.2020 dalje. Splošni pogoji ter vse ostale informacije lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte.